♥♥♥دلتنگ تر از همیشه‎♥‎‏♥♥







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





باور کنم که دیگه نیستی؟

یعنی باید باور کنم که دیگه نیستی

یعنی باید باور کنم

چطور می تونم اون همه خاطراتت رو

یه شبه پرپر کنم

یکی دو روز نیست

آخه صحبت یک عمر که

دارم برای تو می میرم

می دونم محال بدون تو

یک لحظه رو سر کنم

مگه من رو دوستم نداری که

اینجوری می زاری می ری

و

من و عشق تو

بی خیال ما میشی

مگه فکر کردی من بازیچه ام

می گی دوستم داری و فرداش می ری

آخه چجوری باور کنم

رفتن تو برام مرگه

بدون تو نمی تونم

کی اومد جای من

که من از چشمای تو افتادم

نگو لایق تو نبودم

مگه فکر کردی من بازیچه ام

می گی دوستم داری و فرداش می ری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 9:8 | |